Rentevoet leningen.

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: Rentevoet leningen.

Berichtdoor Hindrik » ma nov 16, 2020 02:39

Henk schreef:Jij hebt definitly teveel tijd om na te denken Hindrik :wink: Ik dacht dat ik al erg was... :oops: :wink:

Heeft het niks mee van doen Henk, zolang je onder de radar blijft kan er veel zo niet alles.
Maar als ze je om wat voor reden dan ook op de korrel hebben vinden ze meer dan je lief is, alsof het broers/zussen van mij zijn.
Want moeders antwoord op de vraag waar iets was, was standaard; 'wie zoekt zal vinden'.
Is bij nvwa net zo, als ze wat willen vinden vinden ze wat, maar als er geen aanleiding voor is willen ze heeeeel soms nog wel menselijk zijn.
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Henk » ma nov 16, 2020 11:29

Klopt ergens wel ja. Vele jaren geleden ooit controle gehad van de Belastingdienst. Ws kreeg ie de nacht dr voor geen seks van zijn vrouw 8) want zn chagrijnige kop verried dat ie iets moest en zou vinden :yes:
Uiteindelijk viel ie over een stagevergoeding voor een stagiaire in het kasboek. Daar moest ik loonheffing over betalen zei ie.
Heb mn accountant die pagina van het kasboek naar mij laten faxen, de controle was op het boekhoudkantoor, en heb ik het vervangen door 'reiskostenvergoeding' en terug gefaxt.
Gast heeft nog effe moeilijk gedaan maar uiteindelijk nooit meer iets van gehoord.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor auke » ma nov 16, 2020 11:38

natuurlijk moest hij iets vinden . Dat is zijn werk. En iedereen maakt fouten dus jij ook. Alleen om die te vinden is soms erg moeilijk voor hun.
Pa had indertijd ook zoiets. Man zat er al de hele dag en had niks gevonden. Toen vroeg hij of de kinderen ook spaarbankboekjes hadden. Ja zei Pa. Ik zie anders die rente niet op uw aangifte zei de controleur. Dus had hij een fout te pakken=zijn werk goed gedaan en taaide af.

Als je een paar fouten in het zicht zet, zoeken ze niet naar de nog grotere fouten heb ik wel eens van een boekhouder gehoord.

Maar eigenlijk zijn dir verhalen voor bij de borrel over vroeger. Alle ontvangsten hier gaan digitaal dus niks afromen zoals vroeger kon. Je kunt alleen nog een paar schoenen opschrijven als werkschoenen maar dat schiet ook niet op
Schoonheid verdwijnt, bunders blijven !
auke

Beroep: veehouder/docent

Berichtdoor Hindrik » di nov 17, 2020 21:48

auke schreef:Als je een paar fouten in het zicht zet, zoeken ze niet naar de nog grotere fouten heb ik wel eens van een boekhouder gehoord.

Was in de bouw ook bekend, als er bij de oplevering iets niet goed was wat moeilijk te herstellen was, maakten ze kort bij een veel grotere die makkelijk oplosbaar was.
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Berichtdoor Poekske » wo nov 18, 2020 04:45

Hier net hetzelfde met het favv. Altijd zorgen voor enkele lichte foutjes in het zicht. Zoeken ze niet verder
Poekske

Berichtdoor hulsteins » do feb 25, 2021 21:39

auke schreef:
@Hulsteins ouwe opruier :lol:

als ik zou willen opruien zou ik zeggen dat de rente snel stijgt

verhip , tis nog waar ook !
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor kobonde » vr feb 26, 2021 08:59

hulsteins schreef:
auke schreef:
@Hulsteins ouwe opruier :lol:

als ik zou willen opruien zou ik zeggen dat de rente snel stijgt

verhip , tis nog waar ook !

Ja de rente is verdubbeld van -0.3 naar wel -0.15, Een gigantische stijging.
kobonde

Interesses: Vrouwen en koeien

Vorige

Keer terug naar Koe en economie