Moderator: Moderators
Jappie schreef:Vorig jaar ook een 350m3 geslangd, kwam op bijna 4€.
Tank is hier 2.50
Verstuurd vanaf mijn 5024F_EEA met Tapatalk
h.groothuis schreef:Ik kan ook niet zeggen dat het duurdr is dan met de tank overal de dammen kapot jagen ....het is wel zaak dat als ze de slangen 1 keer hebben liggen ook zo veel mogelijk bunders over gaan![]()
vorig jaat 1 keer 300 m3 gedaan en dat kwam op 3 euro/m3, 2 week later nog een 1200m3 en dat kwam toen op 2.25/m3
Henk schreef:Onze coop kan ook sleepslangen. Maar gezien de beperkte huiskavel van de gemiddelde Braboboer zet ik er mn![]()
bij...
Maar da's de coop; die investeren in wat de leden willen![]()
Zelf totter ik dagelijks enkele uurtjes met mn afgeschreven slepper en afgeschreven zodebemester wat rondHet droogt hard op dus ben na de hoge percelen nu ook de laagte ingedoken
![]()
Bunder of 10 moek nog een tijdje geduld hebben maar de hoogste percelen ben ik voor half maart aan het maaienmits de regen geen water in het eten gooit...
gerard s schreef:wie komt er bij jou?
G.U. schreef:Kan hier nog niet op het land zijn. Met een kale trekker kan het net maar met een tank er achter wordt een zwijnerij. Nog maar even geduld dus. Ergens volgende week wordt de huiskavel gesleepslangt
Richt schreef:Hier sinds gister ook aan het mest rijden begonnen, land is mooi opgedroogd, kunnen bijna overal nu rijden.
een LW doet percelen verderaf met 18 kuubs tank en zelf met de 8 kuuber percelen bij de boederij onder de mest rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten