Op wie of op welke partij moeten we 17 maart als boer zijnde massaal gaan stemmen om nog enige invloed te kunnen uitoefenen op de politiek??
Ja 21
FvD
BBB
Cda
VVD
Ik zelf neig naar bzv Femke of Eline vedder..
Moderator: Moderators
Talis schreef:Op wie of op welke partij moeten we 17 maart als boer zijnde massaal gaan stemmen om nog enige invloed te kunnen uitoefenen op de politiek??
Ja 21
FvD
BBB
Cda
VVD
Ik zelf neig naar bzv Femke of Eline vedder..
Jappie schreef:Ik stem denk ik maar anti cyclisch, GL ofzo, kloten is het toch al misschien als we eens goed op links gaan dat er eens mensen tot inkeer komen dat dat hele linkse gelul ons hier in dit land ons allemaal naar de bliksem helpt
Verstuurd vanaf mijn 5024F_EEA met Tapatalk
gerard s schreef:ik zou eline vedder doen, waarschijnlijk halen kleinepartijen geen zetel en dan gaat je landbouwstem naar alle partijen . Bij Eline Vedder in elk geval nog bij het CDA. Kijk maar eens bij de peilingen, overige partijen bij elkaar maar een paar procent, komt geen een van in de tweede kamer
Henk schreef:gerard s schreef:ik zou eline vedder doen, waarschijnlijk halen kleinepartijen geen zetel en dan gaat je landbouwstem naar alle partijen . Bij Eline Vedder in elk geval nog bij het CDA. Kijk maar eens bij de peilingen, overige partijen bij elkaar maar een paar procent, komt geen een van in de tweede kamer
Wij gooiden in 2017 4 voorkeurstemmen op von Martels. En hoe graag hij ook wilde, hij kwam er niet aan te pas![]()
Ben bang dat het met Eline ook zo gaat lopen...
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten