Moderator: Moderators
boer pieter schreef:Flyinghollander schreef:boer pieter schreef:Binnenkort is het gebeurt met buitenlandse medewerkers, is ook veel beter volgens mijen jij woont toch in dk dan moet je je aanpassen en gewoon deens praten ook met je medewerkers
Grote onzin, het is gewoon de uitbuiting die ze willen stoppen, die Oekraïense studenten waar gewoon verkapte goedkopere medewerkers
Dat is toch goed ,zo krijgen deense predikanten ook weer een eerlijke kans ipv steeds te horen dat ze geen plek hebben omdat ze al (goedkope) buitenlandse medewerkers hebben
Flyinghollander schreef:Lekker respectvol oekkies noemen![]()
Hoef je helemaal geen last van te hebben, ken een deense meid die heeft 200 russen onder haar, die luisteren wel kan ik jouw zeggen.
Flyinghollander schreef:ja dus kan het ook aan de persoon liggen en zien hoe jij ze noemt verbaas ik mij niet
boer pieter schreef:Ach als je ze oekies noemt of loempias (zoals xe vietnamesiske mensen noemen) maakt weinig uit ze zijn hier meestal om dat ze goedkoop zijn ,er zullen best hele goede zihn maar het gros wil ik niet op de dam hebben , ik betaal liever iets meer ,maar dat is mijn mening
Flyinghollander schreef:daarom kan je ze nog wel met normale benaming benoemen? Wat heeft het voor nut om ze Oekies te noemen? Of loempia's?
Marc inderdaad, dus zou de dochter daar misschien aan moeten werken
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 14 gasten