opelmanta schreef:Verdorie, zo word ik nooit rijk.
Nee dat is weer een dikke domper

Moderator: Moderators
opelmanta schreef:Verdorie, zo word ik nooit rijk.
Poekske schreef:Gezondheid is de grootste rijkdom
boer pieter schreef:Las net dat de baas 14 % meer in loon kreeg in 2020
Dat is dus ook niet zo.Kasé5 schreef:Een verrassing is het niet maar een tegenvaller wel. Ook voor Hein en Jaska want nu moeten ze ons vanaf ook nog uitleggen waarom wij die interim kunnen terugstorten terwijl zij het halve melkgeld van een modale boer er bij krijgen![]()
Hookwood Holsteins schreef:Dat is een artikel van een jaar geleden Pieter. Wel een beetje opletten he.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Schoonvelde schreef:4 jaar geleden hebben wij in Dwingeloo nog een hele avond sessie besteed aan hoe wij de WINST gingen verdelen. De voorzitter in spe mocht de avond leiden. Als goede accountant kregen wij een presentatie voorgehouden met veel boekhoudtechnische termen. Echter op mijn vraag of er ook is nagedacht hoe wij het verlies gaan verdelen wanneer China dicht zou zitten, de Oliemarkt slecht zou zijn werd ik vragend aangekeken. Niet aan de orde, verblind door winstcijfers werd melkgeld herverdeling door veel nieuw aangenomen adviseurs doorgezet. Weide premie, planet proof, focus plus, ik weet 100% zeker dat het meer kost dan het op dit moment opbrengt. Het houdt velen aan het werk , maar leidt af van de focus.
RFC was domweg goed in posities in opkomende markten, Unilever , Nestle doen dat nog beter wanneer je de jaarverslagen bekijkt maar RFC pakte daar voor ons een mooie bonus. Verblind door het diamant van de mooie positie in China is RFC verdronken in Planet proof, weidepremie, planet focus, natuurmonumenten etc.
Kunnen we het tij nog keren of hebben we het tafelzilver verspeeld?
Focus op bijzaken en blind voor zwarte zwanen....
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Hindrik en 13 gasten