Moderator: Moderators
Richt schreef:Hans van Bergen schreef:Frankrijk heb sodiaal als coopTis dus Arla of Sodiaal
tussen nu en 10 jaar gaat er iets gebeuren
Ik weet niet meer waar jij levert maar je Ideen qua coop fusies vind ik wel erg raar, sodiaal moddert in Frankrijk ook al
Jaren maar wat aan, ala DMK-DOC.
Hans van Bergen schreef:Ik snap best dat het, voor jullie, allemaal een beetje teveel ineens is. Maar feit is dat de kosten hard stijgen en de opbrengsten achter blijven. Deel van die achterblijvende opbrengsten zijn te verklaren door het overaanbod van melk. Volgens joost loopt het hard terug in NL maar in werkelijkheid stijgt de melkproductie.
Uiteindelijk is fusie dus overmijdelijk en kan het du geen kwaad om het er alvast over te hebben![]()
Er zijn maar een paar keuzes bv DMK, wat ookeen prima bedrijf is, willen jullie niet want jullie hebben helemaal niet in de gaten wat daar allemaal aan de hand is
Hans van Bergen schreef:Ik snap best dat het, voor jullie, allemaal een beetje teveel ineens is. Maar feit is dat de kosten hard stijgen en de opbrengsten achter blijven. Deel van die achterblijvende opbrengsten zijn te verklaren door het overaanbod van melk. Volgens joost loopt het hard terug in NL maar in werkelijkheid stijgt de melkproductie.
Uiteindelijk is fusie dus overmijdelijk en kan het du geen kwaad om het er alvast over te hebben![]()
Er zijn maar een paar keuzes bv DMK, wat ookeen prima bedrijf is, willen jullie niet want jullie hebben helemaal niet in de gaten wat daar allemaal aan de hand is
Hans van Bergen schreef:Er zijn maar een paar keuzes bv DMK, wat ookeen prima bedrijf is, willen jullie niet want jullie hebben helemaal niet in de gaten wat daar allemaal aan de hand is
john jakobs schreef:kom op hans heb gekeken ,maar kan niks aparts vinden
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 11 gasten