Corona virus.

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Corona virus.

Berichtdoor Nix » zo nov 28, 2021 14:54

Moet er eerst wat veranderen om ze vast te houden. Meer als 40% gaat binnen 2jaar iets anders doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt aan iedereen gedacht
Nix

Beroep: tob-boer

Berichtdoor rvm » zo nov 28, 2021 15:57

Frans V schreef:Tijd om ziekenhuis capaciteit uit te breiden en personeel op te leiden. Volgende winter kan je weer alle zorg afschalen en alles op slot gooien, wat een armoe met onbeperkt geld

Tegen die tijd zal er vast wel een nieuwe variant in het leven zijn geroepen :yes:
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor Poekske » zo nov 28, 2021 16:36

Zouden ze het niet beter laten circuleren bij mensen die zelden in het ziekenhuis geraken, en de mensen die wel de ziekenhuizen vullen zoals de 70 plussers en mensen met aandoeningen wat meer dingen ontzeggen? De oudjes gaan iedere week kaarten en biljarten maar de jeugd 1 keer per week een feestje ha neen he (n)
Poekske

Berichtdoor Arno » zo nov 28, 2021 17:12

Yup ,die oude mensen opsluiten ergens ,geen familie bezoek en zeer zeker niet gewoon hun leven laten leiden omdat we we tigste variant gevonden hebben :? :roll:
Wat toch een onzin en wat me nog het meeste verbaasd is dat veel mensen dit normaal zijn gaan vinden :?

Niet vergeten om je 6e vaccinatie te gaan halen trouwens ,je weet maar nooit :idea:
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Poekske » zo nov 28, 2021 21:03

Arno schreef:Yup ,die oude mensen opsluiten ergens ,geen familie bezoek en zeer zeker niet gewoon hun leven laten leiden omdat we we tigste variant gevonden hebben :? :roll:
Wat toch een onzin en wat me nog het meeste verbaasd is dat veel mensen dit normaal zijn gaan vinden :?

Niet vergeten om je 6e vaccinatie te gaan halen trouwens ,je weet maar nooit :idea:

Ik spreek niet over opsluiten maar bvb voor hen iets doen iedereen testen ofzo. En niet weer de jeugd alles afnemen. 6 e vaccin, neen en nummer 3 weet ik ook nog niet, als er soepeler gereageerd word als gevaccineerde dan niet, dan haal ik hem. Anders de boom in
Poekske

Berichtdoor opelmanta » ma nov 29, 2021 07:46

Nou, als je van Omicro alleen maar heel erg moe wordt
pas er ook op dat de tegenstanders van eventuele complottheorien er op uit kunnen zijn om logica en verstand bij de verstandige mensen uit te zetten
opelmanta

Berichtdoor Niels » ma nov 29, 2021 13:59

Moronic variant was het toch? 8)
Niels

Berichtdoor melker » ma nov 29, 2021 17:49

Zit momenteel ook midden in Corona haard, beide ouders positief en schoonzus, paar buren en medewerker. Ziekte verloop valt tot dusver best mee, alleen buurman die niet geënt was is erg ziek geweest, sterke kerel van 2 meter en 100 kg was 15 kg kwijt in 2 weken :(
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor rvm » za dec 04, 2021 10:59

Zijn er mensen die weten waarom men van variant Delta (4e letter van het grieks alfabet) is overgesprogen naar Omikron (15e letter van het greiks alfabet) en niet naar variant Epsilon (5e letter van het grieks alfabet)?
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor G.U. » za dec 04, 2021 11:16

rvm schreef:Zijn er mensen die weten waarom men van variant Delta (4e letter van het grieks alfabet) is overgesprogen naar Omikron (15e letter van het greiks alfabet) en niet naar variant Epsilon (5e letter van het grieks alfabet)?

Waarschijnlijk niet omdat ze denken dat we niet kunnen tellen
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Poekske » za dec 04, 2021 11:39

Omdat er al heel wat varianten gepasseerd zijn die niet doorbraken. En nu hoor je hem wel omdat ie goed doorbreekt
Poekske

Berichtdoor MarcB » za dec 04, 2021 12:17

rvm schreef:Zijn er mensen die weten waarom men van variant Delta (4e letter van het grieks alfabet) is overgesprogen naar Omikron (15e letter van het greiks alfabet) en niet naar variant Epsilon (5e letter van het grieks alfabet)?

Was het niet omdat de tussen liggende letters bepaalde betekenissen hebben in sommige landen
MarcB

Beroep: kijkt vanaf de zijlijn

Berichtdoor MarcB » za dec 04, 2021 12:21

Kan er mij iemand verklaren van alle wijzen hier waarom de niet gevaccineerden mensen zo hard roepen over hun afgepakte vrijheden
Men heeft mij altijd geleerd dat als men een beslissing neemt dat er consequenties aan verboden zijn dat men die moet accepteren.
MarcB

Beroep: kijkt vanaf de zijlijn

Berichtdoor G.U. » za dec 04, 2021 12:57

MarcB schreef:Kan er mij iemand verklaren van alle wijzen hier waarom de niet gevaccineerden mensen zo hard roepen over hun afgepakte vrijheden
Men heeft mij altijd geleerd dat als men een beslissing neemt dat er consequenties aan verboden zijn dat men die moet accepteren.

Die beslissingen zijn nogal eenrichtingsverkeer dus logisch dat ze van zich laten horen
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Talis » za dec 04, 2021 15:38

MarcB schreef:Kan er mij iemand verklaren van alle wijzen hier waarom de niet gevaccineerden mensen zo hard roepen over hun afgepakte vrijheden

omdat dat de egoisten van de wereld zijn en die denken graag dat de wereld om hen draait... Woorden als consequenties en accepteren zit niet in hun natuur.. Meer woorden als niemand kan mij de wet voorschrijven en het is nog erger als in de oorlog zijn de stokpaardjes van de wappies..
Talis

VorigeVolgende

Keer terug naar Community