Corona virus.

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Corona virus.

Berichtdoor rvm » zo dec 05, 2021 20:03

Overeenkomsten zijn dat daar dezelfde mensen achter zitten en dezelfde technieken worden aangewend door oa angst aanjagen en schuldgevoel aanpraten. Mensen met angst kunnen niet meer logisch nadenken en zijn dus makkelijk te sturen.
Het is al bijna honderd jaar aan de gang. Technocratische beweging uit de vorige eeuw wilde al zoiets uitvoeren maar dan met energierechten ipv CO2-rechten (komt bijna wel op hetzelfde neer). Moeilijkheid was om toen iedere burger te controleren omdat technische middelen daarvoor ontbraken, iets wat nu wel mogelijk wordt door oa QR-codes, gezichtsherkenning en kunstmatige intelligentie. Lang leve de vrijheid! :twisted:
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor Roderick » zo dec 05, 2021 20:24

Kijk, als mensen zulke onzin gaan spuien dan haak ik accuut af met luisteren. Dat hele wereldorde geneuzel met alle complotten erachter is te idioot om naaar te luisteren. De gekste onzin hoor je van zukke mensen. :x (n) (n)
Newsflash, ze kunnen, konden jou, mij en iedereen al 20 jaar precies volgen :yes: , zoiets heet een cell phone. :yes: :lol: :lol:
En ben jij nou zo ijdel dat jij denkt dat een overheid het enigzins interesant vind om in de gaten te houden wat jij de hele dag doet. :roll: :lol: :lol:
Hou effe op alsteblief :roll:

Ook dat geleuter dat mensen onvruchtbaar worden door vaccins :shock: , wie is er nu bang :?: en waarom :?: , kan iemand mij effe in jip en janneke taal uitleggen hoe dat vaccin iemand onvruchtbaar kan maken :?: , want als dat kan, mogen ze van mij de hele achterstandswijken er na 2 kinderen wel mee inspuiten. :lol: :lol:
De "rijke"/"machtigen" die volgens jullie achter alles zitten, willen niet minder, maar liever meer mensen op de wereld, die voor hun veel kunnen verdienen. :yes: Er moet olie gepompt worden, wegen onderhouden worden en alles gefaciliteerd worden zodat hun een crazy luxe leven kunnen lijden. :yes: mensen uitroeien of onvruchtbaar maken met een vaccin helpt hun totaal niet. :no: :no:

Feit blijft dat de ziekenhuizen vooral bemand worden met ongevaccineerden, dus huppa verplicht prikkie erin, dan iedereen maar naar de klote volgens de wappies, en dan kunnen we eindelijk door met ons leven :yes: , want ja wappies, als 99% gevaccineerd is/boosterd wordt dan is het probleem voor 99% opgelost. Onbegrijpelijk dat die wakkere, super intelligente wappies dat dan weer helemaal niet lijken te snappen. :no: :no: :x :?
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor arnoud » ma dec 06, 2021 10:33

Ik dacht eigenlijk dat de meeste hier niet meer naar Staats omroepen en de linkse Kranten keken en hun waarheidsgehalte en de brave politiek die t beste met ons voor hebben. Dan zou je eigenlijk wel eens naar wat andere wetenschappers, dokters, zorg personeel en alternatieve media kunnen luisteren.
arnoud

Beroep: boer

Berichtdoor jan.nl » ma dec 06, 2021 10:50

arnoud schreef:
Ik dacht eigenlijk dat de meeste hier niet meer naar Staats omroepen en de linkse Kranten keken en hun waarheidsgehalte en de brave politiek die t beste met ons voor hebben. Dan zou je eigenlijk wel eens naar wat andere wetenschappers, dokters, zorg personeel en alternatieve media kunnen luisteren.[/quote

Links en rechts en het midden is het daar wel over eens,overal kan je wel een wetenschapper /dokter vinden die er een eigen mening op na houd. :yes:
jan.nl

Beroep: boer&recreatie
Interesses: vrije tijd ,sport & koeien

Berichtdoor G.U. » ma dec 06, 2021 10:59

jan.nl schreef:
arnoud schreef:
Ik dacht eigenlijk dat de meeste hier niet meer naar Staats omroepen en de linkse Kranten keken en hun waarheidsgehalte en de brave politiek die t beste met ons voor hebben. Dan zou je eigenlijk wel eens naar wat andere wetenschappers, dokters, zorg personeel en alternatieve media kunnen luisteren.[/quote

Links en rechts en het midden is het daar wel over eens,overal kan je wel een wetenschapper /dokter vinden die er een eigen mening op na houd. :yes:

De kracht van de wetenschap is het erkennen dat alles wat ze uitvinden niet persé en vaststaand feit is
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor wit » ma dec 06, 2021 13:36

Mensen met angst kunnen niet meer logisch nadenken

Aha da's dus de reden dat mensen die bang zijn voor de vaccinatie er soms van die rare denkbeelden op na houden :wink:
Je denkt dat je het weet ... tot je weet dat je dat denkt.
wit

Beroep: Melkveehouder

Berichtdoor Henk » ma dec 06, 2021 13:47

Kritisch zijn is goed (y) maar ergens ligt er een grens.
Las afgelopen week dat een gevaccineerde nog maximaal 10 jaar te leven had :D Dan denk ik ook ja koekoek :yes:
Of toen laatst een vrouw onwel werd en ergens het huis binnenreed. Dat kwam zeker en vast van t vaccin lees je dan :yes: en 'ik heb gehoord dat dit nu heeeeel vaak gebeurt' :yes: alsof de godganse dag auto's overal door t raam t huis inrijden :D

Het zijn deze absurde redenaties waarmee critici zichzelf weer een mijl terug uit zetten :yes:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk
Henk

Beroep: Veelvuldig gebruiker van het Belgisch fietsnetwerk
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Poekske » ma dec 06, 2021 15:09

Reed hier over een maand ook een oude vrouw in achteruit een woning binnen net tegenover de winkel
Was zeker ook door vaccin :lol:
Gelukkig enkel materiële schade
Poekske

Berichtdoor Henk » ma dec 06, 2021 16:34

Ben ooit memme kiepkar tegen een viaduct aangereden :oops: Toen bestond t vaccin geeneens... :mrgreen:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk
Henk

Beroep: Veelvuldig gebruiker van het Belgisch fietsnetwerk
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Poekske » ma dec 06, 2021 18:00

Ik zette ooit een cultivator neer opput beton. Aan 44 per uur :oops: ook nog zonder vaccin zelfs
Poekske

Berichtdoor Arno » ma dec 06, 2021 23:10

Net terug van paar dagen Florida ,ik weet dat sommigen het niet willen horen of kunnen geloven maar nix geen vaccinatie mandate ,geen maskers ,geen qr code ,en verbazingwekkend geen overvolle ziekenhuizen ,wat ze wel hebben is grotendeels contente mensen en een booming economy.
Ron DeSantis for president
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Poekske » ma dec 06, 2021 23:24

Hoe werkt de zorg daar in USA? Altijd iedereen proberen te redden tot onbetaalbare toe zoals hier of kloppen de roddels dat er eerst moet getoond worden dat je kan betalen of verzekerd bent, en zoniet ze rap rap je er beetje doorhelpen en buitenzetten?
Poekske

Berichtdoor Roderick » di dec 07, 2021 00:11

Arno schreef:Net terug van paar dagen Florida ,ik weet dat sommigen het niet willen horen of kunnen geloven maar nix geen vaccinatie mandate ,geen maskers ,geen qr code ,en verbazingwekkend geen overvolle ziekenhuizen ,wat ze wel hebben is grotendeels contente mensen en een booming economy.
Ron DeSantis for president

Wanneer je zukke onzin praat Arno, is het misschien verstandig dajje eerst wat gaat fact checken. :yes: :lol: :lol:

Effe vergelijk
Ontario 15 miljoen mensen
Florida 21 miljoen mensen

Ontario 10.000 covid doden
Florida 62.000 covid doden.

Covid cases per dag:
Ontario 850
Florida 2100 en was zelfs zo hoog als 42.000 eind Augustus :?

Mensen in ICU met Covid:
Ontario 126
Florida 269 was ruim 3000 eind augustus :?

Snap dajje dat allemaal niet ziet wanneer je lig te bakken (y) op het strand of biertje pakt :cheers: in een restaurant, maar dat is wel de keerzijde van alle vrijheden. :yes:
Daatbij is het klimaat in Florida veel gunstiger dan in Ontario om covid te beperken :yes:
herd immunity zal nu al aardig zijn werk doen, daarom nu een stuk minder cases dan maanden geleden, maar wel 6x meer doden terwijl er maar 1.5x meer mensen wonen. :roll: :idea: :?
Roderick

Berichtdoor Arno » di dec 07, 2021 02:51

(y) Nahjaah, blijven jullie lekkel veilig in ontario en wij gaan lekkel naar Florida in de winter :wink: :D
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Roderick » di dec 07, 2021 03:15

Vin Florida ook nie zoveel aan. :oops:
Was eigenlijk van plan met de family naar Tulare te gaan begin February.
Mooi Vegas landen en via Napa valley naar Tulare :wink:
Roderick

VorigeVolgende

Keer terug naar Community