Corona virus.

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Corona virus.

Berichtdoor Arno » di dec 07, 2021 03:25

(y) nice trip en tulare is altijd een mooie show :yes:alleen jammer dat het in California is :lol: :lol:
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Richt » di dec 07, 2021 07:10

Arno schreef:(y) Nahjaah, blijven jullie lekkel veilig in ontario en wij gaan lekkel naar Florida in de winter :wink: :D

Is Florida ook niet deels een bejaarden State?
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, techniek

Berichtdoor Poekske » di dec 07, 2021 10:17

Hoor net opuut nieuws dat kids vanaf 5!!! jaar een Corona pas moeten hebben in new York. Hoezo niks aant handje daar?
Poekske

Berichtdoor Henk » di dec 07, 2021 10:54

Poekske schreef:Hoor net opuut nieuws dat kids vanaf 5!!! jaar een Corona pas moeten hebben in new York. Hoezo niks aant handje daar?

Vlgs mij hebben de staten ieder een eigen regelgeving hierin dacht ik...

Krismus komt er aan en da's ook dit jaar weer reden voor meningsverschillen :| De ene uiterste wil gewoon met all the family bij mekaar komen terwijl de andere uiterste zichzelf het liefst ingraaft. En de rest zit daar tussenin :|
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Poekske » di dec 07, 2021 12:24

Laat ze maar allemaal met veel volk thuis vieren :cheers:
Poekske

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 07, 2021 13:34

Wat mij opvalt is dat dat men de keuze maakt om

1 De OVERHEID volgt dus mondkap vaccin the works

of

2 Complot!!!! volledig meegaat met die fiets :roll: :roll:

Zie je ook in de melkveefokkerij. Dus OF men gaat mee met genetics OF men stapt zonder blikken of blozen op de aAa fiets en dan is CRV dus een fanta club en de 3 nummertjes van de heilige aAa club zijn de
oplossing voor ALLE problemen.
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor hulsteins » di dec 07, 2021 13:59

je vertelt weer een mooi sprookje

alleen is daar zoals gebruikelijk niets van waar
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor G.U. » di dec 07, 2021 15:16

Alleen die heilig geloven in hun eigen gelijk hoor je roepen en schreeuwen. De grote meerderheid zwijgt en gaat zoveel mogelijk zijn gang
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Poekske » di dec 07, 2021 15:45

G.U. schreef:Alleen die heilig geloven in hun eigen gelijk hoor je roepen en schreeuwen. De grote meerderheid zwijgt en gaat zoveel mogelijk zijn gang

Zeer mooi gezegd en heel juist
Poekske

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 07, 2021 17:17

:no: :no: Tuuk grote kul want niemand kan zijn eigen gang gaan. Iedereen wordt geconfronteerd met de huidige situatie en iedereen moet geinformeerd worden en dus moet iedereen kiezen voor de main stream media, waarvan wij als boer al tientallen jaren weten dat ze dat liegen dat het gedrukt staat of Jensen. Meer smaken zijn er niet :no:

Vorige week was er een correspondent die verklaarde dat in ziekenhuizen de gangen vol lijk kisten stonden. Komt mij als zeer onwaarschijnlijk over.

Met oud en nieuw doet de zoon van de directrice van VaraBNN de conferance :shock: :? De USA corresondent is de schoonzoon van de voorzitster van de Democrats :shock: :? :evil: :twisted: Is dit Belarus :?: Is dit Cuba :?: Is dit Noord Korea :?: Nee dit is NL en we vinden het allemaal fantastisch :cheers:

Als je dus nu tot de zwijgende meerderheid behoort dan zit je in het verkeerde kamp
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor G.U. » di dec 07, 2021 21:59

Die zwijgende groep is zo groot omdat ze het nog te goed hebben. En de meesten interesseert het niet wat er allemaal gebeurt.
Wâldgaren Molkfeebedriuw
G.U.

Beroep: Boer

Berichtdoor Roderick » wo dec 08, 2021 00:14

Arno schreef:(y) nice trip en tulare is altijd een mooie show :yes:alleen jammer dat het in California is :lol: :lol:

Ja, ik weet het, de hele government en half het volk in California zijn volledig de weg kwijt :yes: :yes: , maar ik vind het nog steeds prachtig daar, en 20 graden in Febr staat mij eigenlijk ook wel aan :lol: :oops:
Tulare is idd mooie farm show :yes: ......zou ook moeten komen Arno :yes: , een paar :cheers: :cheers: samen doen. :yes: :!: :wink:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Niels » wo dec 08, 2021 03:25

Roderick schreef:
Arno schreef:(y) nice trip en tulare is altijd een mooie show :yes:alleen jammer dat het in California is :lol: :lol:

Ja, ik weet het, de hele government en half het volk in California zijn volledig de weg kwijt :yes: :yes: , maar ik vind het nog steeds prachtig daar, en 20 graden in Febr staat mij eigenlijk ook wel aan :lol: :oops:
Tulare is idd mooie farm show :yes: ......zou ook moeten komen Arno :yes: , een paar :cheers: :cheers: samen doen. :yes: :!: :wink:

Was jij hier niet degene die iedereen op de gevaren wees van een besmettelijke pandemie? :yes: :yes: En dan wel met de hele familie in het vliegtuig stappen naar Californie met de hele familie? :lol:
Niels

Berichtdoor Henk » wo dec 08, 2021 13:44

Reizen is en blijft de onaantastbare rode draad in heel het circus :idea:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Roderick » wo dec 08, 2021 13:47

Niels schreef:
Roderick schreef:

Was jij hier niet degene die iedereen op de gevaren wees van een besmettelijke pandemie? :yes: :yes: En dan wel met de hele familie in het vliegtuig stappen naar Californie met de hele familie? :lol:

Ja Niels, Wanneer je gevaccineerd ben kun je dus WEL reizen. :yes: Wij hebben ons plicht gedaan, dus waarom is dat zo raar dat wij weer reizen. :?
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

VorigeVolgende

Keer terug naar Community