Corona virus.

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Corona virus.

Berichtdoor Talis » wo dec 08, 2021 14:42

[quote="Hans van Bergen"]Wat mij opvalt is dat dat men de keuze maakt om

1 De OVERHEID volgt dus mondkap vaccin the works

of

2 Complot!!!! volledig meegaat met die fiets :roll: :roll:

Zie je ook in de melkveefokkerij. Dus OF men gaat mee met genetics OF men stapt zonder blikken of blozen op de aAa fiets en dan is CRV dus een fanta club en de 3 nummertjes van de heilige aAa club zijn de
oplossing voor ALLE problemen.[/quote

OF... je rekent bij jezelf af. En denkt dat iedereen zwart/wit is..
Talis

Berichtdoor hulsteins » wo dec 08, 2021 17:13

als je bij de cookies vraag op o.a. de zetor-site Ja graag ! aanvinkt
krijg je alle Belarus advertenties van heel Europa voorgeschoteld

en als je dan vervolgens een paar complotsites afstruint
hersenspoelen ze je onafgebroken met opinies van felle voor- en tegenstanders
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor W.A » wo dec 08, 2021 17:20

Wij plannen ook een skivakantie bij de buren..! De ongevaccineerden mogen thuis blijven, zegt de wet. Mooi toch. Kunnen we een beetje door bij de lift..

Verstuurd vanaf mijn SM-G398FN met Tapatalk
W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

Berichtdoor Niels » wo dec 08, 2021 17:51

Dan hoop ik dat je een prettige vakantie hebt. :D (y)
Niels

Berichtdoor Hans van Bergen » wo dec 08, 2021 18:47

hulsteins schreef:als je bij de cookies vraag op o.a. de zetor-site Ja graag ! aanvinkt
krijg je alle Belarus advertenties van heel Europa voorgeschoteld

en als je dan vervolgens een paar complotsites afstruint
hersenspoelen ze je onafgebroken met opinies van felle voor- en tegenstanders

Je kunt ook gewoon zelf nadenken en tot een conclusie komen
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor hulsteins » wo dec 08, 2021 20:28

daar hád je 't toch helemaal niet over

je zei iedereen is 100 % vóór of 100 % tegen

En als je wél enigszins oplet , zie je dat er veel mensen langzaam van mening veranderen

van covid is niks en covid gaat geen enkele invloed hebben
via voor of tegen lockdown , voor of tegen kappies
naar antipas antivax , propas antivax , antipas provax of propas provax
en nu naar wel of niet derde shot
Zelden in politiek-maatschappelijke kwesties zie je zo veel verandering van standpunten
dat is mijn mening
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 13:53

W.A schreef:Wij plannen ook een skivakantie bij de buren..! De ongevaccineerden mogen thuis blijven, zegt de wet. Mooi toch. Kunnen we een beetje door bij de lift..

Een vriend van mij heeft na veel aarzeling zijn prikkie genomen. Hij wilde naar Oostenrijk en carnaval vieren. Hij is nooit ziek dus corona is voor hem geen bedreiging. Hij heeft Jansen genomen. Carnaval gaat niet door en Jansen is in Oostenrijk niet toegelaten. Over 4 maanden zijn de 9 maanden voorbij. #prikspijt
Erik 1979

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 14:15

hulsteins schreef:daar hád je 't toch helemaal niet over

je zei iedereen is 100 % vóór of 100 % tegen

En als je wél enigszins oplet , zie je dat er veel mensen langzaam van mening veranderen

van covid is niks en covid gaat geen enkele invloed hebben
via voor of tegen lockdown , voor of tegen kappies
naar antipas antivax , propas antivax , antipas provax of propas provax
en nu naar wel of niet derde shot
Zelden in politiek-maatschappelijke kwesties zie je zo veel verandering van standpunten

Dat is het grote probleem. Het is niet allemaal zo zwart wit. Feit is dat we keihard voor gelogen worden. We worden allemaal tegen elkaar opgezet. Zelf nadenken wordt niet meer geduld. Artsen en wetenschappers met andere visie uitgemaakt voor nazi's. Het zou mooi zijn als mensen een beetje meer respect en begrip hadden voor andere standpunten. Alleen door èènheid in de bevolking komen we eruit. De overheid gaat dat echt niet doen. We weten bijvoorbeeld dat Rutte zich totaal niet menselijk opgesteld heeft bij de toeslag affaire. Dat hij structureel liegt. En deze man zou ons uit de grootste crisis ooit halen. Dat is ontzettend naïef.
Erik 1979

Berichtdoor W.A » vr dec 10, 2021 15:39

Erik 1979 schreef:
W.A schreef:Wij plannen ook een skivakantie bij de buren..! De ongevaccineerden mogen thuis blijven, zegt de wet. Mooi toch. Kunnen we een beetje door bij de lift..

Een vriend van mij heeft na veel aarzeling zijn prikkie genomen. Hij wilde naar Oostenrijk en carnaval vieren. Hij is nooit ziek dus corona is voor hem geen bedreiging. Hij heeft Jansen genomen. Carnaval gaat niet door en Jansen is in Oostenrijk niet toegelaten. Over 4 maanden zijn de 9 maanden voorbij. #prikspijt
Jansen is wel toegelaten in Oostenrijk! Moet wel actueel zijn en evt. geboost etc.

W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

Berichtdoor wit » vr dec 10, 2021 15:53

Je begint al goed Erik :roll:

Het is niet allemaal zo zwart wit

(y)

Feit is dat we keihard voor gelogen worden. We worden allemaal tegen elkaar opgezet.

:roll:
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten :!:
wit

Beroep: Melkveehouder

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 16:27

wit schreef:Je begint al goed Erik :roll:

Het is niet allemaal zo zwart wit

(y)

Feit is dat we keihard voor gelogen worden. We worden allemaal tegen elkaar opgezet.

:roll:

Paar leugens. Eerst zeggen ze dat mondkapjes schijnveiligheid geeft en daarna is het heilig. Iets is er keihard gelogen.

Dansen met jansen en daarna alles sluiten. Is gewoon bedrog en misleiding.

Vaccinatie haalt ons uit de pandemie. Iedereen weet dat je een virus nooit meer weg krijgt en je dus dat niet na moet streven. En bij 70% zou het voorbij zijn. Ook niet waar. Zou beschermen tegen overdracht, is ook niet waar. En nu ik zie hoeveel mensen na de derde booster in de bejaardenhuizen ziek worden hier is het ook maar de vraag wat waar is, ik weet het niet.

Ziekenhuis capaciteit in Duitsland is 35% minder maar nog steeds voldoende om mensen uit Nederland op te nemen. Waarom in de ernstige gezondheid crisis ooit 35% minder ic capaciteit???? Ergens wordt er gelogen.

Nederland nog maar 950 bedden. 500.000.000 voor de zorg erbij. Horen zeggen dat dat 1,5% loonsverhoging op levert met een inflatie van 5%. Hier worden we straal voor de gek gehouden.

Ongeveer 15% is niet gevaccineerd, dus ook in de zorg. Deze mensen mogen ondanks testen testen testen straks niet meer werken. Als ik aan de beademing lig met corona maakt het mij niet uit of diegene het prikkie gehad heeft of niet. Belangrijk is dat er mensen zijn.

Als de wappies het probleem zijn. Waarom mogen die dan niet op de boot van fvd gegooid worden als die opgenomen worden en getest worden met hcq of ivermectine? Als de wappies de prik niet vertrouwen dan zijn het toch geweldige vrijwillige proefkonijnen. Komen we ook verder met alternatieve behandelingen.

IFR is ergens rond de 0,15. Ik kom in de tankstation en daar ligt alcohol snoep en sigaretten. Waarom dat niet tijdelijk ook verbieden? Ontlast de zorg meer.

Obesitas is in combinatie met corona dodelijk. Waarom niet massaal inzetten op sporten en voedsel?

Waarom niet massaal luchtfilters installeren op openbare gebouwen die virussen eruit halen?

Waarom mag een ongeprikte wappie niet via een dure bloed onderzoek bewijzen dat die natuurlijke antistoffen heeft terwijl die beter zijn als de prik is nu gebleken.

Mag ik door gaan?

Ik weet het niet. Maar voorgelogen worden we, dat is zo zeker als dat corona bestaat!
Erik 1979

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 16:31

W.A schreef:
Erik 1979 schreef:

Jansen is wel toegelaten in Oostenrijk! Moet wel actueel zijn en evt. geboost etc.

Dan is iemand van ons verkeerd informeert. Waar staat dat?
Erik 1979

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 16:35

W.A schreef:
Erik 1979 schreef:

Lees even rijsadvies Oostenrijk. Jansen per 3 januari niet meer geldig voor openbare gelegenheden....

Vakantie was op 16 januari...
Erik 1979

Berichtdoor Henk » vr dec 10, 2021 19:40

Was toevallig eergistert op tv. Vriendengroep wilde gaan skiën maar 2 van de 4 hadden Janssen gehad en konden niet mee...
Ook de kranten waren bar druk met het wel of niet kunnen skiën...Alsof je leven over is zonder een afdalinkie... :wink:
Beste is gewoon helemaal niet reizen, wil je serieus iets betekenen voor de besmettingsgraad...
Maar da's de hedendaagse 'blind spot'... druk om je medemens te wijzen op hoe het moet en daarna zelf de plane in...
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Erik 1979 » vr dec 10, 2021 20:05

Henk schreef:Was toevallig eergistert op tv. Vriendengroep wilde gaan skiën maar 2 van de 4 hadden Janssen gehad en konden niet mee...
Ook de kranten waren bar druk met het wel of niet kunnen skiën...Alsof je leven over is zonder een afdalinkie... :wink:
Beste is gewoon helemaal niet reizen, wil je serieus iets betekenen voor de besmettingsgraad...
Maar da's de hedendaagse 'blind spot'... druk om je medemens te wijzen op hoe het moet en daarna zelf de plane in...

Ik denk daar anders over. Maar kan het verkeerd hebben. Overal is sars covid 19 . Overal muteert het. Er zijn al duizenden mutaties. Alleen van de delta variant al iets van 700 hebben ze mij wijs gemaakt. Of je het virus ophaalt bij de buurvrouw of in Oostenrijk geeft het zelfde resultaat. Volgens mij is er maar èèn ding wat je kunt. Heb je klachten blijf je thuis. En heb respect voor de zwakkeren. Ondertussen weten we dat leeftijd en obesitas het grootste probleem is in combinatie met covid. Steek die aub niet aan. Ook niet na 3 boosters. Kinderen kunnen het maar beter wel krijgen. Die hebben er nauwelijks last van en als het zo werkt als met de Mexicaanse griep waarschijnlijk levenslange immuniteit. Maar daar is nog niets over bekend bij sars covid 19, dat is afwachten. In iedergeval is er nog geen gezond kind gestorven of heel ernstig ziek geworden.

Btw wij gaan niet op vakantie, dus stiekem ben ik best braaf.
Erik 1979

VorigeVolgende

Keer terug naar Community