Dat zegt meer over jou dan over haar, mooi toch dat iedereen het anders doetboer pieter schreef:Jappie schreef:Misschien dat de vrouw dan wel weggaat en niet weer terugkomt, mooi haar eigen ding laten doen is voor iedereen het beste, niet iedereen wil boer(in) zijn als ze op de boerderij komen te wonenboer pieter schreef:Dat heb ik al heel vaak gezegt Dat ze beter thuis kunnen blijven verdienen ze vaak veel meer , tenzij ze met 80k thuis komenik heb ook een goede vriend in nl met net zo veel koeien als mij en die zijn vrouw werkt ook een paar dagen i de week buitenhuis , maar ze hebben wel een medewerker en een poetsvrouwen als je dat tegen elkaar weg streept kan ze veel beter thuis blijven
Verstuurd vanaf mijn 5030F_EEA met Tapatalk
Dat hoeft toch ook niet als wij een beetje door lopen zijn we 830 klaar en dan is ze vrij tot 5 uur , kunnen ze de hele dag zelf weten wat wat ze doen , mijn vrouw is vaak zat een dagje uit samen met andere vriendinnen dan doe ik het gewoon zelf avonds, laatst is ze nog een midweek met de dochters weg geweest , verder is hier ook altijd wel wat te doen en hebben we veel aanloop , ook alle beslissingen doen we samen , heb het er nog even met mijn vrouw over gehad net en die zegt dat ze er niet aan moest denken om buiten de deur te werken , omdat het anders helemaal uit de hand loopt hiernou lekker dan
Verstuurd vanaf mijn 5030F_EEA met Tapatalk