Met name jongeren schijnen massaal te lijden. Niet alleen door het missen van contact maar zelfs het missen van school

Jongeren hebben structuur nodig

Zoals het nu geschetst ligt denken de virologen dat we ons beetje bij beetje uit de pandemie ontworstelen. Dit kan natuurlijk ook een politiek-ingegeven voorzetje hebben, omdat men onderhand is gaan beseffen dat je niet eindeloos een heel land kunt gijzelen ten koste van alles.
Als dadelijk daadwerkelijk het aantal besmettingen daalt, zoals omringende landen lieten zien, wordt het ook tijd om afscheid te nemen van de testmaatschappij. Maar dat zal een zware dobber worden.
Om me heen zie ik mensen met een kast vol zelftesters en meermalen per week gebruiken ze die.
Afgelopen vrijdag zegt 1 van mn kaartmaten dat ie zichzelf heeft getest voor het kaarten. Ik vraag was je verkouden dan of zo? Nee hij had nergens last van maar hij wou het 'zeker' weten.
Ik ken mensen die wanneer ze een aantal dagen geen test hebben gedaan, onrustig worden en pas weer ontspannen als ze zichzelf een staafje in de neus hebben gestoken. Zij zijn letterlijk verslaafd aan het testen.
Maar goed, om het positief af te sluiten; zoals het nu lijkt mogen we daluk weer op restaurant en op t terras hangen

Carnaval zal nog best wel een dingetje worden. Gelukkig weten we dat na de carnaval onder de grote rivieren de helft van de mensen altijd snotverkouden is