Familiair (Gedwongen rust)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Familiair (Gedwongen rust)

Berichtdoor Richt » do feb 17, 2022 14:23

kobonde schreef:
Poekske schreef::lol: hoe blijf je het toch uitvinden kobonde...

Tja, er is niks dat er op duidt dat vaccicinatie enig effekt heeft op de Omikron variant. Mijn vrouw en andere dochter zijn
nu ook positiv, we hebben allemaal minder dan 2 maand geleden onze booster prik gehad. Het aantal besmetingen is onder gevaccineerden relatiev, zelfs hoger dan de ongevaccineerden. Maar de gelovigen zullen wel beweren dat de ongvaccineerden
zich niet laten testen. Er is helemaal niks dat er op duidt dat ongevaccineerden meer risco lopen. In DK wat een van de landen
is met het hoogste aantal gevaccineerden is nu meer dan de helft van van de bevolking besmet/ziek geweest van corronna.

Ik en mijn vrouw zijn niet gevaccineerd, mijn vrouw moet elke dag testen voor het werk (bij zoon test station, officieel niet thuis), keer op keer negatief, en de ene na de andere gevaccineerde collega zit thuis met corona, meer als de helft heeft het daar al gehad onderhand, maar geen enkele niet gevaccineerde daar is ziek geweest...

Ook zijn verschillende collega's van haar na vaccineren 1/2/3 dagen thuis omdat ze er zo last van gehad hebben, en mijn vrouw is laatste 2 jaar niet een keer een dag ziek geweest (ik zelf ook niet trouwens maar ik kom ook bijna nergens)
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, techniek

Berichtdoor boer pieter » do feb 17, 2022 17:09

Ik geloof wel in vaccinatie anders kunnen we alle vaccinaties wel af schaffen , nee er zijn genoeg voorbeelden van dat vaccinatie wel werkt , maar goed we leven in een vrije wereld dus iedereen mag het zelf weten
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor Talis » do feb 17, 2022 17:38

boer pieter schreef:Ik geloof wel in vaccinatie anders kunnen we alle vaccinaties wel af schaffen , nee er zijn genoeg voorbeelden van dat vaccinatie wel werkt , maar goed we leven in een vrije wereld dus iedereen mag het zelf weten

Ja hoor. dwarskoppen horen ook bij de maatschappij.. Het is wat het is..
Talis

Vorige

Keer terug naar Community