Poekske schreef:boer pieter schreef:ja hier ook zo iets denk ik
en dat gras eiwit moet je ook niet te veel voor rekenen eiwit zakt trouwens ook al weer in prijs
4 ton maanden ze hier laatste dagen van april al hoor
goed zo flinke vent

Moderator: Moderators
en dat gras eiwit moet je ook niet te veel voor rekenen eiwit zakt trouwens ook al weer in prijs
wijnbergen schreef:Poekske schreef:boer pieter schreef:ja hier ook zo iets denk ik
wat je bij jullie in april maaien hebben we hier niet zoveel aan toch, seizoen begint hier gewoon wat later, denk dat het de komende maanden hier wat harder groeit, door de langere dagen
boer pieter schreef:Nou wist ik wel hoor heb bijna elk jaar Belgen stage lopers, maar hoor ook wel vaak dat ze lichte sneetjes maaien in juni juli
Sendt fra min SM-G398FN med Tapatalk
Dan heb je vrijstelling. Meer dan 75% gras:boer pieter schreef:Hoe zit dat eigenlijk in NL wij moeten 3 gewassen hebben maar sprak vandaag een boer en die had maar 1 alleen gras ,
h.groothuis schreef:Denk volgende week de 2e ronde, gras staat mooi nog net niet in de bloei ...water kwam mooi op tijd na een rondje kunstmatig regen en mest met water toevoegen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten