Was beter geweest week eerder te doen,bar hard gegroeid laatste week.

Moderator: Moderators
Schoonvelde schreef:Hookwood Holsteins schreef:Henk schreef:[quote="Talis"]wil van de week nog hoekje kuilen. Zal wel tussen de buien door moeten..
Vrijdag maaien zaterdag inkuilen
Hier donderdagavond maaien en dan zaterdag inkuilen.
Kees99 schreef:Richt Hoe kom je met de stikstof uit.
Jappie schreef:Zijn nu 3e snee aan het hakselen, gedeelte meer drijfmest gegeven en geen kunstmest, dat kun je wel zien staat minder op met meer doorgeschoten
Verstuurd vanaf mijn 5030F_EEA met Tapatalk
jan.nl schreef:Jappie schreef:Zijn nu 3e snee aan het hakselen, gedeelte meer drijfmest gegeven en geen kunstmest, dat kun je wel zien staat minder op met meer doorgeschoten
Verstuurd vanaf mijn 5030F_EEA met Tapatalk
Drijfmest met water geeft betere benutting,eigenlijk heb je dan bij gift 25 m3 geen km nodig.
Weet je wat dat kost? Je moet ook eens wat proberen, op zich wel goed spul alleen wel minder opbrengst denk een 500 kg ds minder, ik heb genoeg gras opzich.boer pieter schreef:Waarom geen km dan ga zaterdag de 2 snee maaien nog een beetje afdrogen
Hebben nog al wat regen gehad
boer pieter schreef:Beetje zoals hier alleen ik strooi wel km anders groeit er te weinig, zie hier ook wel die minder strooien maar je kunt het goed zien
Poekske schreef:boer pieter schreef:Beetje zoals hier alleen ik strooi wel km anders groeit er te weinig, zie hier ook wel die minder strooien maar je kunt het goed zien
Ja maar aan 800 euro per ton vinden de meesten iets minder gras misschien wel minder erg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten